pettiness
Ima jedna reklama ovde koja me uzasno nervira, jedna od onih sa prikazivanjem patecih zivotinja, ovom prilikom slucajno magaraca, a ima i pasa i medveda a da ne spominjem izgladnelu decu. Elem ovde su magarci ti koji pate i onda me neki muski glas zagrobnim glasom nagovara da im pomognem, za samo 3 evra mesecno mogu da usrecim ____ (pa mu onda nadenu i ime, kako bih se emotivno investirala bas u tu jednu neuhranjenu zivotinjku), i sve je jako potresno sve do kraja reklame, kada kazu otprilike: „Pozovite sada, da biste pokazali da vam je stalo do njih“. Dakle, ne da bih im pomogla, spasila ih, poboljsala im zivot, i slicno, nego da bih POKAZALA, da bi se spolja videlo, da marim za njih. E, tu su me izgubili.
emotivna muza
ha, trebalo mi je malko da protumacim, damn those letters, da li je muza ili muza 🙂
e da i ja sam pomislio da treba da stavim serbian latin, ali reko’ ma znaces 😉
nene ovako je bolje, onako dvosmisleno misteriozno 😀
Pokazala si se, pokazala si im, nam
ali nista nisam pokazala, ipak me nisu nagovorili da podrzim namucene zivotinje …. mozda treba da smisle jos potresniju reklamu
Ako veruješ da taj novac stvarno ide na njihov boljitak, a imaš ga, kakve veze ima semantika slogana? Ako pak ne veruješ tek onda nema veze…
hm. znas sta, verujem da ide. ali je tu tanka linija izmedju dobrociniteljstva i lakovernosti, i kad vidis kako se iza providi taj ocigledni marketinski aparat, lako se osetis izmanipulisano, cak i kad su najplemenitije teme u pitanju.
jednom su me naveli da uplatim neku sumu gladnoj deci, ali ne volim onaj mesecni commitment, dala sam im neki iznos i jednim klikom razduzila svoju savest. tako to izgleda ide. daj lovu, da pokazes (sebi valjda) da si savesno ljudsko bice.
Ni jedno verovanje nije zasnovano na opipljivim temeljima, uvek se može postaviti ? lakovernosti. Verovanje je apstraktna kategorija.